Zasady wsparcia technicznego

Postanowienia ogólne:

Firma DVS Polska oferuje wsparcie techniczne w zakresie produktów marki DVS.

W zakładce „Instrukcje” na naszej stronie www znajdują się instrukcje do wszystkich produktów marki DVS. Przed pierwszą konfiguracją urządzenia wymagane jest zapoznanie się z odpowiednią instrukcją obsługi.

W związku z bardzo dużą ilością zapytań klientów o wsparcie techniczne, jest on prowadzone drogą mailową, dlatego też w przypadku zagadnień nieujętych w instrukcji obsługi, prosimy o kontakt mailowy z naszym wsparciem technicznym pod adresem email: serwis@dvspolska.pl.

W treści maila prosimy o podanie numeru dowodu zakupu, modelu produktu oraz szczegółowego opisu problemu do którego wymagane jest dodatkowe wsparcie techniczne. Nasi technicy z reguły w ciągu jednej godziny udzielą pomocy odpowiadając na przesłany email, a jeżeli zagadnienie tego wymaga, będą kontaktowali się telefonicznie na podany w zgłoszeniu numer telefonu.

 

Informacje dodatkowe:

Jeżeli urządzenie nie działa prawidłowo i chciałbyś złożyć reklamację, prosimy o dokonanie tego poprzez nasz formularz reklamacyjny. Link poniżej:

https://dvspolska.pl/content/21-zwroty-i-reklamacje