Kontynuując korzystanie z tej witryny, zgadzasz się na warunki i zasady korzystania z plików cookie.

Zasady wsparcia technicznego

Postanowienia ogólne:

 

  • Firma DVS Polska oferuje wsparcie techniczne w zakresie produktów marki DVS.
  • W zakładce „Instrukcje” znajdują się instrukcje do wszystkich produktów marki DVS.
  • Z powodu znacznego obciążenia działu technicznego i obecnej sytuacji epidemiologicznej, od dnia 01.01.2022r, wsparcie techniczne jest realizowane tylko drogą mailową.
  • Przed pierwszą konfiguracją urządzenia wymagane jest zapoznanie się z odpowiednią instrukcją obsługi.
  • W przypadku zagadnień nieujętych w instrukcji obsługi, prosimy o kontakt mailowy z naszym wsparciem technicznym: serwis@dvspolska.pl
  • W treści maila prosimy o podanie numeru dowodu zakupu, modelu produktu oraz szczegółowego opisu problemu do którego wymagane jest dodatkowe wsparcie techniczne.
  • Na wszystkie problemy nasz zespół postara się odpowiedzieć w ciągu jednego dnia roboczego.

 

Informacje dodatkowe:

  • Jeżeli urządzenie nie działa prawidłowo i chciałbyś złożyć reklamację, prosimy o dokonanie tego poprzez nasz formularz reklamacyjny. Link poniżej: