Kontynuując korzystanie z tej witryny, zgadzasz się na warunki i zasady korzystania z plików cookie.

Pomoc zdalna

Problemy zdarzają się, mimo ciągłego postępu technologicznego. Czasami są skutkiem awarii urządzenia, innym razem powoduje je niepożądana ingerencja z zewnątrz. W żadnej z tych sytuacji nie zamierzamy zostawiać naszych klientów bez pomocy! Nasz dział wsparcia technicznego jest do Państwa dyspozycji w każdym dniu roboczym. Po rejestracji zgłoszenia, jeśli istnieje taka możliwość, nasz konsultant spróbuje rozwiązać zaistniałą sytuację najszybciej jak to tylko możliwe. W przypadku trudności z konfiguracją oprogramowania umożliwiamy skorzystanie z pomocy zdalnej.

cennik-uslug-serwisowych-1.jpg
cennik-uslug-serwisowych-2.jpg

To szybkie i komfortowe rozwiązanie, które nie wymaga wychodzenia z domu ani wykonywania połączeń telefonicznych. W tym modelu diagnostyka odbywa się bezpośrednio na urządzeniu klienta dzięki wykorzystaniu zdalnego pulpitu. Usługa nie jest dostępna dla wszystkich rodzajów urządzeń, dlatego zalecamy wcześniejszy kontakt, celem ustalenia szczegółów wsparcia technicznego.

Potrzebujesz pomocy?. Pobierz program AnyDesk

Potrzebujesz naszej pomocy,

a jesteś daleko od nas?

Poprzez aplikację Anydesk połączymy się zdalnie z Twoim komputerem. To proste! wystarczy, że pobierzesz aplikację Anydesk i podasz nam swój 9 cyfrowy adres, następnie zaakceptujesz połączenie przychodzące. 

cennik-uslug-serwisowych-1.jpg